Blog
Ano, i KUKI se občas seká, vypadne signál nebo vám ukáže pouze nekvalitní a „kostičkovaný“ obraz. Často to má jednoduché řešení. Co musíte udělat proto, aby vám KUKI zase jela? První krokem, který je nutné podniknout, je krátkodobé vypojení (cca 2-3 minuty) set-top boxu od elektrické energie, případně restartování (vypnutí a opětovné zapnutí) aplikace, pokud Kuki sledujete např. prostřednictvím SMART TV, nebo chytrého zařízení (smartphone, tablet apod.)
Pokud by tento krok nevedl k nápravě, bylo by vhodné restartovat router, krátkodobým odpojením od elektrické energie switch, případně jiné zařízení, které je předřazeno koncovému spotřebiči, na kterém Kuki sledujete. V žádném případě však nemačkejte tlačítko reset. Zařízení byste uvedli to továrního nastavení a ke zprovoznění by byl nutný zásah technika. Pokud by žádný z výše uvedených kroků nepomohl, kontaktujte prosím naši technickou podporu. Technici Vám poradí další kroky, případně objednají v případě nutnosti zásah servisního technika.
Na závěr ještě jeden tip. Vřele doporučujeme, pokud je to technicky možné, koncové zařízení (Smart TV, PC apod.) mít k internetu připojen prostřednictvím kabelu. Přenos signálu přes bezdrátovou síť (wi-fi) není zcela ideální s ohledem na možnost zarušení okolními bezdrátovými sítěmi. Svoji roli rovněž hraje umístění wi-fi routeru a jeho vzdálenost ke koncovému přijímači.
Hledáte internet a televizi? U nás najdete kvalitní optické připojení až do rychlosti 1 Gb/s.
Ověřte si, jestli jsme i u vás doma.
Další novinky
Rádi Ti pomůžeme
Pá: 8.00 — 16.00
So - Ne: 9.00 — 17.00