OnLine TV
Péče a podpora
INTERNET připojení bytu či rodinného domu
Chytrá televize
Balíček (internet+televize)

Péče a podpora


Jsme tu pro Vás, abychom odpověděli na všechny Vaše dotazy a co nejrychleji vyřídili všechny Vaše požadavky. Sami využíváme naše služby, a i proto chceme, aby vše fungovalo perfektně. Kontaktovát nás můžete nejen telefonicky, ale rovněž prostřednictvím emailu.

Stáhněte si naši uživatelskou příručku

Tato Uživatelská příručka vám pomůže vyřešit běžné problémy s internetem, například při výměně počítače nebo routeru, aniž byste museli kontaktovat naši technickou podporu. Naleznete zde odpovědi na spousty otázek, týkajících se internetového připojení, konfigurace routerů, internetové televize KUKI, telefonování po internetu (VOIP) a jiné.

Co obsahuje instalační balíček?

  • rádiovou jednotku
  • anténní výložník na stožár/zeď (je-li potřeba)
  • až 20m kabelu včetně konektorů
  • napájecí zdroj + PoE (Power on Ethernet), propojovací kabel PC-PoE
  • 2h práce technika včetně dopravy

Instalační balíček neobsahuje:
Switch, domácí WiFi router/hotspot, lišty a lištování, zásuvky na ethernet/elektriku, práci navíc jako je servis PC (mimo nastavení IP), odvirování, přívod elektřiny, atd.

Když připojíte nový počítač nebo WiFi router k internetu

Koupíte-li si nový počítač nebo WiFi-router a pokusíte-li se jej připojit k internetu, nepodaří se Vám navázat spojení, protože náš systém nenajde shodu mezi vnitřní síťovou adresou nového zařízení (tzv. MAC adresa) a záznamem v naší databázi, který byl pořízen při zprovoznění Vaší přípojky. Proto jsme pro vás zprovoznili možnost načtení MAC adresy nového zařízení jednoduše pomocí SMS zprávy.

Jak na to:
Pošlete SMS zprávu na číslo 603 256 220 ve tvaru: MAC číslo_smlouvy
Např: MAC B12345
Tuto službu můžete využívat 24 hodin denně, s limitem 1 změny za hodinu. Původní MAC adresa se z naší databáze vymaže.

Měření rychlosti připojení

Aktuální rychlost svého připojení si můžete změřit na našich stránkách internet-rychlost.cz

Nastavení počítače pro připojení k internetu

Pro správné nastavení počítače připojovaného do internetu jsme pro vás připravili přehledný návod.

Nastavení počítače pro komunikaci s routerem

Pro správné nastavení počítače pro komunikaci s routerem  jsme pro vás připravili přehledný návod.

Nastavení routeru TP-Link WR741

Pro správné nastavení routeru TP-Link WR741 jsme pro vás připravili přehledný návod.

Nastavení routeru Netis

Pro správné nastavení routeru Netis WF2411 jsme pro vás připravili přehledný návod.
Pro správné nastavení routeru Netis WF2419 jsme pro vás připravili přehledný návod.

Nastaveni emailu (servery příchozí a odchozí pošty)


Pokud používáte naši emailovou službu:
POP3 server: pop3.inext.cz | SMTP server: smtp.inext.cz
Je možné odeslat pouze 50 emailů během 30-ti minut (ochrana proti spammerům).

Nastavení emailu v aplikaci Microsoft Outlook 2003

Pro správné nastavení emailu v aplikaci Microsoft Outlook 2003 jsme pro vás připravili přehledný návod.

Manuál k ovládání Set-top boxu Motorola VIP 1003

Manuál k ovládání Set-top boxu Motorola VIP 1003 naleznete v sekci Ceník a dokumenty.

Způsoby platby

Hlavní zásady pro platbu:

  • při zadávání vždy pečlivě zkontrolujte číslo účtu a kód naší banky
  • vždy zadejte a pečlivě zkontrolujte variabilní symbol
  • částku udejte v přesné výši přesně tak, jak je na faktuře, nezaokrouhlujte
  • na poukázku údaje vypisujte čitelně, nejlépe hůlkovým písmem
  • pokud vám něco není zcela jasné, neváhejte nás kontaktovat (nejlépe mailem na fakturace@inext.cz nebo telefonicky 576 510 000)


Jednorázovým bankovním převodním příkazem (preferovaný způsob)

Příkaz lze podat bance buď elektronicky nebo v papírově formě. Při platbě vždy uveďte číslo účtu příjemce včetně kódu banky, variabilní symbol a částku. Všechny tyto údaje naleznete na faktuře. Částku nikdy nezaokrouhlujte. Specifický symbol není využíván. Všechny zadané čísla prosím zkontrolujte jinak nebude příkaz správně zpracován. Jako doklad o platbě Vám bude sloužit výpis z vašeho bankovního účtu.

Důležité upozornění:
Od 1.1.2015 se některým klientům změnilo číslo účtu pro platby na 23456/2700. Pokud máte naveden trvalý příkaz, NEMUSÍTE jej zatím měnit. Stávající čísla účtů jsou zatím platná.

V hotovosti na pobočce

Fakturu lze uhradit v hotovosti na našich pracovištích ve Vsetíně a ve Zlíně v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. (adresy najdete na této stránce). Pro rychlé zpracování prosím vezměte s sebou VŽDY fakturu. Za příjem hotovosti není účtován žádný poplatek. Obdrženou stvrzenku dobře uschovejte, doporučená doba úschovy je 12 měsíců od data splatnosti faktury.

Trvalým bankovním převodním příkazem

Příkaz lze podat bance buď elektronicky nebo v papírově formě. Při platbě vždy uveďte číslo účtu příjemce včetně kódu banky a částku. Částku nikdy nezaokrouhlujte. Důležitým údajem na trvalém příkazu je datum splatnosti a četnost. Pokud je Vaše služba účtována čtvrtletně, splatnost by měla být vždy v první polovině prvního měsíce kalendářního čtvrtletí. (například 10.ledna za služby za 1-3 měsíc). Nikdy neudávejte splatnost dopředu (například platbu za služby za 1-3 měsíc neplaťte již v prosinci). Variabilní symbol uveďte z aktuální, tedy nejmladší faktury, kterou máte k dispozici, když příkaz zadáváte. Následně již ho nemusíte měnit přesto, že další obdržené faktury budou mít variabilní symboly jiné. Trvalý příkaz nikdy nezadávejte podle první faktury, kterou obdržíte (je většinou na nestandardní částku, např. obsahuje aktivační poplatky nebo dopočet neúplného čtvrtletí). Pro čtvrtletní platby zadejte interval plateb čtvrtletní, pro měsíční pak měsíční (zabráníte tím odesílání peněz z vašeho účtu častěji než je potřeba). Všechny potřebné údaje naleznete na faktuře. Specifický symbol není využíván. Všechna zadaná čísla prosím zkontrolujte, jinak nebude příkaz správně zpracován. Jako doklad o platbě Vám bude sloužit vždy výpis z vašeho bankovního účtu.
Pokud příkaz z nějakého důvodu měníte, vždy se ujistěte, že původní příkaz pozbývá svou platnost, zabráníte tím tomu, že peníze odejdou z vašeho účtu vícekrát za stejné fakturační období.


V hotovosti poštovní poukázkou A

Při platbě vždy uveďte číslo účtu příjemce včetně kódu banky, variabilní symbol a částku. Všechny tyto údaje naleznete na faktuře. Částku nikdy nezaokrouhlujte. Dále vepište adresu příjemce a adresu odesilatele. Adresa odesilatele se musí shodovat s adresou na faktuře. Pokud tedy platíte složenkou za někoho jiného, uveďte vždy adresu z faktury, nikoliv svoji. Specifický symbol není využíván, taktéž do zprávy pro příjemce nic nevpisujte, údaje nejsou nijak zpracovávány. Poštovní poukázka není v této chvíli součástí odesílaných faktur, poukázku dostanete na každé České poště. Obdrženou stvrzenku dobře uschovejte, doporučená doba úschovy je 12 měsíců od data splatnosti faktury.

Vzor poukázky:
Poukázka typu A

V hotovosti poštovní poukázkou C (využijte raději složenku A)

Při platbě vždy uveďte adresu odesilatele jak je vytištěna na faktuře. Pokud tedy platíte složenkou za někoho jiného, uveďte vždy adresu z faktury, nikoliv svoji. Částku nikdy nezaokrouhlujte. Variabilní symbol uveďte do zprávy pro příjemce, žádné další informace nepřidávejte, nejsou zpracovávány. Poštovní poukázka není v této chvíli součástí odesílaných faktur, poukázku dostanete na každé České poště. Jako adresu příjemce uveďte INTERNEXT 2000 s.r.o., Palackého 166, 755 01 Vsetín. Obdrženou stvrzenku dobře uschovejte, doporučená doba úschovy je 12 měsíců od data splatnosti faktury.

Vzor poukázky:
Poukázka typu C

Hotovostním vkladem na účet příjemce

Fakturu lze uhradit v hotovosti na kterékoliv pobočce ČSOB vkladem na náš účet. Peníze vkládejte přesně podle údajů na faktuře, nezapomeňte správně zadat a zkontrolovat variabilní symbol. Pokud zde dojde k chybě, s největší pravděpodobností vaši platbu nebudeme schopni přiřadit a faktura bude figurovat jako nezaplacená. U tohoto způsoby platby nemáme žádnou možnost dodatečné identifikace plátce. Obdrženou stvrzenku dobře uschovejte, doporučená doba úschovy je 12 měsíců od data splatnosti faktury.

SIPO

Tento způsob platby je aktuálně k dispozici pouze obyvatelům domů ve správě Stavebního bytového družstva Budovatel Zlín. O možnosti této platby se informujte na některém z našich pracovišť.



Inkasem z účtu

Tento způsob platby není aktuálně k dispozici.

Vzor vystavené faktury:
Vzor faktury


Nahlášení poruchy služby OnLine TV

V případě problému využijte kontaktní formulář k hlášení poruch.

Změna tarifu

Chcete-li změnit svůj tarif, využijte k tomu naši speciální stránku.

Možné řešení problému s připojením k internetu s Windows 10 a Windows 8

Možné řešení problému s připojením k internetu se systémem Windows 10 a Windows 8 naleznete zde.

Přeadresování - vzdálená změna IP adresy

V některých případech se nevyhneme potřebě změnit zákazníkům jejich veřejnou IP adresu. Tento úkon někteří uživatelé zvládnou sami, v jiných případech je nutná návštěva technika. Abychom vás neobtěžovali návštěvou technika, můžete využít program, který umožní našemu technikovi vzdálený přístup do Vašeho počítače.
Program se jmenuje TeamViewer a můžete jej získat kliknutím na jeho název. Program spusťte a k jeho použití Vás navede technik na telefonním čísle 576 510 003.
ZAVOLÁME VÁM
SPAM kód
Upozorňujeme, že tento formulář neslouží pro hlášení technických poruch.

Kontakty na obchodní centra:

Profil Facebook
Profil G+